Tuesday 4 June 2013

#PanggongPunggok edisi ke-6. Abis mana 1 sampai 5?

Tayangan Filem Indie Percuma beserta Diskusi dan sudah menjadi adat setiap bulan di Embrace Hall.

Tayangan Bulan Ini :

1) PLAGUE OF HAPPINESS INDONESIA TOUR 2010 - Naz Plague
2) CAMERON HIGHLAND & KENYIR ROADTRIP - Naz Plague feat Fahmi
3) PUTIH DAN HITAM - Bophairy Baharum
4) PETROL - Ikram Daud
5) PEMBURU BUAYA DARAT - Tok Rimau 


andalah yang hensem sekiranya anda click going, tapi anda lah yang paling cantik, cun kiut, amboi, hensem berpinar sekiranya anda hadir pada 8 Jun 2013 ini di Embrace Hall untuk menyaksikan tayangan wayang secara percuma serta berdiskusi. :)





pada kali ini gua malas menulis secara karangan lengkap. Atas alasan gua di pejabat. Tidak baik pula mengular dengan menaip bukan-bukan.

Fuck apasal dah sampai edisi ke 6. mana yang 1 hingga 5.

kau orang boleh ushar yang lama-lama. - http://agassagas.blogspot.com/2013/05/review-panggong-punggok-1-2.html

p/s: gua berharap besok lusa gua dapat perfect timing. Lagi satu poster ni gua asalnya tersalah tulis tarikh. Namun Johnny Nepp berjaya mengubahsuai mengguna paint. Powernya Ya Allah.

1 comment: