Saturday 11 August 2012

JB CALLING!




Disebabkan orang Malaysia ni tak berapa sesuai dengan hal-hal Olimpik sangat, jadi adalah lebih baik membaca dan buat la benda-benda yang berakal. Benda-benda Yunani ni kita tak usah la mengikut sangat. Bila sebut pasal hal ikut-mengikut, dia membawak kepada etika. Bila dah masuk etika baik gua ambil jalan senang tak bercerita kerana isi utama gua pula akan tenggelam. Gila kau, etika ni kalau nak dicerita boleh sampai puasa 1458H pun tak habis lagi. Ni hal bukan main-main. Sedangkan Lucifer pun ada etika.

Ok. Dengan ada feel lailatulkodar dan syawal sikit sikit, gua sarankan lu orang yang baca join. Yang baca je. Yang tak baca jangan mengada. Gua tampar kang.

JB Writers + Readers Festival


JB  WRITERS & READERS FESTIVAL
9 a.m. - 5 p.m. 16 Sept. 2012. Ahad Hari Malaysia
JB Arts Festival Village/ Bukit Timbalan, Johor Bahru



Nanti gua updet lagi la. Baca dulu. Updet lain kali gua terangkan la. 


p/s: "Antara kenapa dan apa mana yang lagi penting?", Fatimah tanya pada gua. Gua mikir. Boleh tahan leceh punya soalan.

No comments:

Post a Comment