Tuesday 27 November 2012

KLWRF & MASKARA KL KITA PUNYA

okay, memandangkan Perty dah banyak mengulas tentang liku liku yang dihadapi sebelum ke KLWRF jadi aku ingat aku tak payah nak ulas banyak sangat tentang hal tu. aku cuma menjawab beberapa benda yang aku rasa perlu jawab sahaja. dan untuk KLWRF, aku akan cuba ulas dengan baik tentang perjalanan dan proses dari sebelum semasa dan selepas secara keseluruhan.

sebelum apa apa
fyi AGAS ini dijemput khas oleh Sindiket Soljah untuk menjadi krew pembabitan bersama dalam menjayakan dua acara gergasi iaitu Kuala Lumpur Writers & Readers Festival dan jugak Maskara : Kuala Lumpur Kita Punya. siang, KLWRF dan malam pula MASKARA KL KITA PUNYA. selama dua hari dua malam. ulang sekali lagi DUAHARI DUAMALAM. pehhhh ruginya tak datang.


jadi dalam AGAS aku, Ray dengan Perty yang kata on untuk contribute dalam event yang gila besar ni. terimakaseh pada Sinaganaga sebab bagi peluang untuk kami kami ni belajar benda yang baru. 2 acara ni berlangsung selama duahari dan duamalam. dari sabtu pagi sampailah ke ahad malam isnin. 

Perty dengan Ray dah sampai awal, diorang sampai jumaat petang tolong Naga susun kerusi dengan meja. aku pulak petang Jumaat tu baruu nak gerak dari JB. okay, sepatutnya aku gerak hari khamis dengan Perty tapi kereta ada masalah hantar bengkel then kena tangguh sampai la jumaat petang. dan sepatut patutnya, aku bawak kereta Honda mak aku tapi kereta dijangka siap lagi loama dari kereta aku sebab pakcik aku hantar pegi woksyop jugak. last last aku tungguu la sampai siap kereta Kancil Merah aku, Jumaat petang gerak dan masa tu Perty dengan Ray dah selamat sampai ke tapak KLWRF. 

jadi, disebabkan aku lambat tiba ke KL, aku qada'kan dengan buat buat sibuk kesana kemari. he he macamanapun terimakaseh banyak  pada Naga, Opi, Jasdy, Dean Sham, Tok Rimau, Mat Jan, Spyz, dan semua timnas Sindiket Soljah yang bagi kami elaun rokok, KFC, hotel merah dan angpau. korang memang best. ha ha

mana mana yang aku ada buat salah tuuuu. maafiin ya dong. okay sebelum terlanjur, hari Isnin sebelum AGAS pulang ke ganggang, kami jugak diberi  ilmu menurun dari Jenderal Sinaganaga. dan ilmu yang dia bagi tu akan kami cuba manipulasi ke benda benda yang kami suka. ha ha ha

No comments:

Post a Comment